Autor |
Wiadomość
|
FeniX
|
Wysłany: Pią 15:47, 01 Cze 2007 Temat postu: Punkty strukturalne. |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2007
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Tarnów
|
Jakoś nigdy sie nad tym głębiej nie zastanawiałem ale coś mnie naszło wiec skoro to przedszkole to zapytam. Po co sa punkty strukturalne? np. LM ma ich 4.000 a bombowiec 75.000 co to daje??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
mietek86
|
Wysłany: Pią 15:53, 01 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Dołączył: 20 Lut 2007
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
to ilosc surowcow wydana na konkretny cel
np LM
3000 mety + 1000 krychy = 4000
dzielac przez 1000 masz ilosc pkt ogolnych
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
FeniX
|
Wysłany: Pią 15:55, 01 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2007
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Tarnów
|
hm... sprytne XD dzieki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Blackwind
|
Wysłany: Pią 16:05, 01 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zza firewalla :)
|
to może ja nieco uściśle...
punkty strukturalne to nie do końca ilość surowców wydana na dany cel...
tak naprawdę to tylko ilość metalu i kryształu wydana na wybudowanie/postawienie danego budynku, statku czy też badania. Deuter nie jest brany pod uwagę.
Dlaczego są te punkty?
Ponieważ to one (a nie ilość wydanej surówki) są dzielone przez 1000 i dodawane do naszej ilości punktów, od których zależy nasze miejsce w top1500 uni...
i tak dla przykładu
LM = 3k metalu i 1k kryształu = 4k punktów strukturalnych = 4 punkty dla nas
recykler = 10k metalu + 6k kryształu +2k deuteru = 16k (a nie 18k) punktów strukturalnych = 16 punktów dla konta...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
IvanH
|
Wysłany: Pią 16:10, 01 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Administrator
Dołączył: 12 Sty 2007
Posty: 471
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
To ja uzupełnię:
Cytuję z FAQ
Co oznaczja parametry techniczne statków?
Punkty strukturalne (structural integrity) to punkty określające ile wydano metalu+kryształu na dany statek +10% za każdy stopień opancerzenia statków powietrznych (rozwój tej technologii nie skutkuje wzrostem kosztów budowanej jednostki).
Lekki myśliwiec ma 4000 pkt. struktur. (3k metalu + 1k kryształu).
Lekki myśliwiec (+ opancerzenie na 1 poziomie) ma 4400 pkt. struktur. (nadal kosztuje 3k metalu + 1k kryształu)
Osłona (Hull) to zawsze 10% z punktów strukturalnych i określa liczbę "punktów życia" statku (hitpoints), czyli ile obrażeń może dany statek przyjąć zanim zostanie zniszczony.
Lekki myśliwiec ma 400 osłony (10% z 4000 pkt.strukturalne).
Lekki myśliwiec (+ opancerzenie na 1 poziomie) ma 440 osłony.
Uzbrojenie (Firepower) to moc broni czyli liczba punktów jaką zadaje dany statek +10% za każdy stopień technologii bojowej.
Lekki myśliwiec ma 50 uzbrojenia.
Lekki myśliwiec (+ technologia bojowa na 1 poziomie) ma 55 uzbrojenia.
Tarcza (Shield) to jakby dodatkowa osłona do statku przy czym regeneruje się po każdej rundzie walki. Dla każdego poziomu technologii ochronnej liczba punktów tarczy wzrasta o 10%.
Lekki myśliwiec ma 10 tarczy.
Lekki myśliwiec (+ technologia ochronna na 1 poziomie) ma 11 tarczy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|